9 egenskaber, som millionær forretningsfolk har fælles

I maj 2005 rapporterede Forbes magazine, at der var 691 milliardærer i verden. 1400 mennesker over hele verden blive millionærer hver dag. Ønsker at blive en af dem? Selvfølgelig gør du. Alle ønsker frihed til at gøre forretning på den måde, de vælger. Der er så meget magt i kører din egen forretning- og at have en forretning, der kører selv, som for mange mennesker er det ultimative mål.

At tjene penge er ikke det eneste mål at blive en internet millionær-det handler om frihed. Mange mennesker i hele verden er begavet med oplever denne frihed hverdagen. Hvordan kan du blive en af disse mennesker? Hvilken slags liv og virksomhed, vil du køre? Vil du gerne være i stand til at tjekke din e-mail fra din private fly? Det er slags mål mange mennesker har i tankerne, når de begynder at gå videre med deres forretningsidéer. Men sandheden er, at rige og de succesfulde – millionærer ud og online – har omkring ni egenskaber til fælles, ikke så forskellig fra en masse mennesker vi alle kender. De fleste af dem udstille nogle eller alle af disse. Sandheden er, at vi alle har potentiale for storhed – hvis vi kan træne os selv til at holde dette i tankerne, som vi går om vores arbejdsdag.

1. de skylden ikke. Succesrige forretningsfolk bebrejde ikke andre. I stedet for at komme med undskyldninger for dårlige resultater, eller gentildele ansvar til andre, tager de tid at lære af deres egne fejltagelser.

2. de er afgørende. Millionær-typer har en vision. De tager hurtig og afgørende handling på linje med denne vision. De er handlingsorienteret, altid skubber frem mod deres mål.

3. de stoler på deres intuition. Hvis noget ser ud, som det ikke er helt rigtigt, de har tillid til dette instinkt. Hvis en lejlighed ophidser dem og lyder som en rigtig god idé, go de for it.

4. de er enkeltvis fokuseret på deres kerneforretning. Succesfulde iværksættere kan være inspireret af idéer, men de forblive altid tro mod deres vision. De fokuserer på muligheder, der er på linje med deres forretningsmæssige formål. Hvis du sælger retail produkter på eBay, fors¯g ikke fast ejendom investere den næste dag. De mister ikke fokus. De kan sælge deres produkter på eBay, skrive artikler, fokusere på joint ventures, og gå til marketing seminarer, men alle deres bestræbelser, og fokus, hjælpe dem med at flytte mod deres vigtigste mål.

5. de marketing fokuseret. Millionærer, herunder sådanne giganter som Bill Gates, forstår vigtigheden af at opbygge på deres kerneforretning. De ansætte folk med specialiteter i markedsføring. De arbejder hårdt på at opbygge deres e-mail-lister, at få eksponering, og er konstant på udkig efter måder at nå et bredere publikum. Hvis du ønsker at bygge en anstændig indkomst, sælger du produkter og tjenester. Hvis du ønsker at være sindssygt rige, så du kan oprette og styre markeder. Nøglen til din virksomhed, og at skabe fænomenale succes, er markedsføring.

6. de forstår betydningen af efteruddannelse. Succesrige forretningsfolk altid læring og tegning fra andre folks erfaringer. De lytter til hvordan andre mennesker har opnået deres succes, især hvis disse mennesker har ekspertise i en anden branche. De er konstant at lære om nye metoder og strategier, og tænker på hvordan de kan anvende det til deres egen virksomhed.

7. de er ikke bange for at begå fejl. Nogen stor virksomhed online vil fortælle dig, at de har haft deres andel af downfalls, endda sådan giganter som eBay eller Craigs liste. Fejl er byggesten for succes – ved at lave fejl, du lære hvad der virker, og hvad der ikke gør. Du behøver ikke at få det rigtige, du bare nødt til at få det i gang. Vi alle begår fejl, og en af de mest kraftfulde ting du kan gøre er at indsamle feedback fra dem. Feedback er en fantastisk måde at lære af dine kunder og kolleger. Du skal kigge på feedback og tage det med et gran salt – det hjælper dig med at lære og vokse. Se dine fejl som lære

8. de model deres forretning til succes. Internet millionærer model andre mennesker, strategier og systemer. De konstant søger modeller af succes i hverdagen og tænke over hvordan man kan indarbejde disse lektioner i deres egen strategi. De ser selv på deres konkurrence for svar. Uanset hvad niche du i, abonnere på nogle industri nyhedsbreve, købe deres produkter, og lære hvordan de skaber succes.

9. de bygge et team til at stole på. Uanset hvor langt du er i din virksomhed, har du indse, at du simpelthen ikke kan gøre det hele. Du kan ikke være ekspert i alt. Du vil oprette en stor gruppe af mennesker. Hvordan kan du finde dem? Gå til seminarer og workshops. Finpudse dine netværksfærdigheder. Du vil ofte opleve at ligesindede folk, der er derude konstant læring og deltager, seminarer og workshops. Få rig er en holdsport. Du skal have folk, der hepper dig på, at tilskynde til din succes.

Disse er nogle iboende egenskaber af business millionærer. Kan du anvende dem til din virksomhed og dit liv, også? Selvfølgelig kan du. Hvis du kan holde disse principper i sindet, har du millionær tankegang. Nej, du ikke vil blive der natten over. At gøre en million dollars tager tid. Du kan ikke gøre en million dollars, hvis du ikke har lavet din første hundrede. Så fokusere på de første hundrede, først tusind og først hundrede tusinde. Tænker på denne måde går en lang vej mod dine mål – at finde succes, ved at vinde rigdomme og lever slags liv du ønsker at leve.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.